Thursday, February 26, 2015

Spirala smrti



Spirala smrti

Ponekad težim proći kroz vatreni krug
kao što su nekad morali to činiti lavovi,
uvijek težim vratiti neki stari dug.
Ta, čemu služe maske i balovi,

cirkusi razni i drame spaljivanja
nego ubijanju grijeha i psiho-seansi
kako bi došlo do samoraščlanjivanja,
kako bi duši nastupili transi,

gubitak tereta što ga nose sužnji
koji o slatkoj slobodi sanjaju
jer se uvijek osjećaju bar malo dužni
što se kumirima klanjaju.

Tada krećem naciljati prostor
unutar svojih vatrenih baklji
i zaći barem u neki otvor
gdje bi se grijesi malo razmakli,

ali u tome olakšanja nema
makar i svalim svoju krivnju
jer se već novi obruč priprema
i tada samo gomilam kivnju.

Tako živim u nekim ciklusima,
iz ljeta u zimu, iz dana u dan.
Obruči se oko mene čine sve užima,
a bijeg mi postaje težak i mučan.

Bog mi govori da ne moram mrijeti,
strpljivo čeka, zove i tješi.
Ja Mu predajem tada svoj teret kleti
da ga ponese, da me odriješi.
26.02.2015. 08:14


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts