Friday, February 13, 2015

Kaljuža

Kaljuža

Kada krenem jednom spuštati se niz to brdo,
gorjet će mi strpljenje pod petama
koje skupljala sam kao divlje krdo
retardiranih zmajeva u četama

koji totalno su ludjeli u meni bezkonačno
dok sam trudila se svijetu nešto reći,
postavljati pitanja oprezno i mlačno,
a šutnja me svijeta nije prestajala peći.

Uspinjala sam se samo snagom
dobre volje i prekaljene samokontrole
dok su drugi lako išli mojim tragom
iako svi imali su visoke škole.

Sad se pitam zašto su me tlačili
kad su znali da sam nesposobna,
zašto su mi napredak zavlačili,
nudili mi znanja kobna

mjesto da su samo rekli mi sljepoće,
pustili me krčiti mi dio svoga puta.
Zašto pričali su ‘sve se može kad se hoće’
i postavljali mi pravila prekruta.

Kada krenem raspuštati si moje zmajeve,
gorjet će sve trulo na toj cesti,
stvorit ću si vatrene krajeve
i na svoje mjesto sjesti

makar ja sam smiješna neznalica.
Silni mozgovi samo će se rastopiti,
velika su znanja samo pusta trica,
u kaljuži mojoj će se utopiti

gdje uglavnom  njina zloba obitava
i prokletstvo umišljenih pametnjakovića
dok ja gledam  u nebesa plava.
Tamo sjedim i uživam anđeoska bića.
13.02.2015.  08:55


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts