Tuesday, February 24, 2015

Nazarećanka



1.Toplinu doma svoga sada osjećam,
vene su mi snažno prokrvljene
dok se naše ljubavi ja sjećam.
Moje ruke k tebi prigrljene

2.dodiruju te oko srca vrela,
triput jače nego ikad prije.
Za tebe sam vjeran zavjet isplela
i ni Bog te od mene ne krije.

3.Proslavit ću krasan imendan,
slavit ćemo moje prve riječi
kad sam rekla Bogu “da” za Njegov plan
jer me Njegov Križ izliječi.

4.Istom tada Majku nam je dao
koja nudila je nama prijateljstva,
u kojoj je Križni put nam zadao,
muku svoga roditeljstva.

5.Zbog te muke Njegove uz slavlje,
ljubila sam, ljubila sve više
i sve jače prikupljala čavlje
od kojih mi trag sve grijehe briše

6.pa me osokoli, pa me jošte liječi
da u potpunosti budem dostojna,
daje nama Majke svoje mliječi,
daje nama vina opojna.

7.Dvadeseti Uskrs mi je puno ljeta,
dvadeset je rođendana svetih
jer sam trgala se ja od pakla kleta;
dvadeset ja puta i đavlu priprijetih.

8.Kasno me je Bog naš rodio
jer me je za ovo sad pripremao;
sa mnom bitku veliku je vodio,
On kraj mene nije drijemao

9.već je davao mi mlijeka, krute hrane;
Davao mi je i trnja, posta,
gladi, muka za preduge dane
i još nije rekao mi: dosta.

10.Bio je kraj mene u najvećoj boli
kad sam svega se odricala
i kad nisam znala što se moli
nego jauke sam samo sricala.

11.Tada nudio je mane i spasenja,
a ja opet sam ispijala polako
teška truda vlastitoga zrenja,
mislila da sve je mlako,

12.ali sada još u svemu ja nalazim
trnovita puta, teških noćnih mora
i na Golgotu zalazim,
i sve hrabrije ulažem napora.

13.Često mi je teško križ moj nositi,
ali olakšanja još su teža
jer tek tada moram sve pokositi
da bi punila se moja mreža;

14.tek je tada velik posao preda mnom
da u svijetu bijelom ja preživim
i da nađem u tom grotlu tamnom
razne Jude pa da ih ne krivim

15.nego da i najtežega ljubim,
makar samo razumijevanjem,
da ga primam blagoslovom grubim
i da potičem ga razgorijevanjem.

16.Ipak sad u miru se odmaram
Nazaretu blizu gdje se i ne nada
ona zmija da joj čizmu stvaram
od koje joj glava pada.

17.Pronašla sam krvna zrnca,
pronašla sam svetu ikonu
i od svaka moja najmanjega trnca
branim, častim Bezgrešnu Madonu;

18.molim pokraj sveta Groba
istu takvu blisku godišnjicu,
iščekujem ploda najdražega doba
kad ću prići iskati mu trodnevnicu.

19.Kad uslijedi Cvjetnica premila,
moje ruke bit će kao palme lišće
na kojemu raste kora tvrda i nemila,
ali zato ona samo slavu išće.

20.Nazaretu, domu svome, gdje se loša slava briše,
gasim oganj, peći, svijeće i plamene tinje
jer su moje vene vruće kao pijesak na kom piše
da je Uskrs blizu, da su vene moje Isusove svetinje.
24.02.2015. 10:22




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts