Thursday, February 19, 2015

Akvarel

Akvarel

Jednu pjesmu novu želim, očekujem, tražim;
On-Screen tipkovnica simpatično klopoće.
Dobro za razbuđivanje stilom najdražim,
odljepit ću se od snova ako Bog to hoće.

Puno je radosti u novoj Korizmi,
ona sasvim svjesna je jednakosti
ljubavi i žrtve u svojoj prizmi,
svake sitnice u njenoj jakosti

jer ne patim zbog onoga što mi uze
nego sam sretna s onim što je još preostalo
te tako uživam u jednoj kapi suze;
uvijek se vrati obilato što se dalo.

Ne patim previše što mi je tehnička roba
zaglavila točno jučer u zalagaonici
već evo uživam što je ova soba
 dobila zamjenu glazbenoj budilici:

još mi uvijek preostaje noćna TV-špica.
Nedavno je i komad jeftine plastike
postao ljepše mjesto za odlaganje žlica,
a vremena gladi stvaraju umjetničke slike

na konzervama koje su također praktično poslužile:
akvareli mi pridonose nestvarnoj lepršavosti
u sporim srijedama što su se odužile,
oni oplemenjuju lice kronične mršavosti.

Sačuvani komadići prastarih vodenih bojica
pretvaraju stvari u bogate prostorne ukrase;
suvišci obične vode iz neslanih suzica
doprinose vizualnoj dubini da život mi spase.

Neplanirano odricanje zaista je slatko
ako prihvaćaš sve što pepeljenje nosi;
to je od Neba, to može svatko,
to je žrtvica koja se ne kosi

sa životom od ljubavi jer ljubav je ta koja daje
smisao odricanju duše i tijela.
Na slikarskom platnu života guste boje se sjaje,
a od tvojih suza ovise ljepote akvarela.
19.02.2015. 04:45


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts