Wednesday, February 18, 2015

Pepeo na cvijeću

Pepeo na cvijeću
Ne piše mi se o nevoljama,
o mojim protezama koje mi nedostaju
i koje čovjek prima zdravo za gotovo
pa zaboravlja kako mu se duša prolama
kroza sve što mu one pružaju i daju,
kroza sve što stoji duši uokolo

upravo kao sredstvo bolje duševnosti.
Dobre naočari ili prava tipkovnica
čine me barem tebi opipljivom
unatoč sirotinjskoj ruševnosti
i makar sve to samo je moja ovojnica
kojom Bog me ipak čini rasipljivom.

Sve zbog čega ranjiv čovjek pati
povlačenje je pred tuđim protezama
koje svaka duša obavezno ima;
zbog toga se mnogi sav ozlati
da pomogne svojim slabim vezama.
Moje haljine što ih zovem prozirnima

toliko su postale konkretne,
kao čvrsto i masivno drvo one prazne klupe,
da mi duša katkad od milošte jekne
jer se prozračna u Kristu sretne
s dušama iz svete grupe;
točno tamo dragi pored mene klekne,

točno tako konačna postajem ja.
I dok nas povezuje i štiti
čvrst i hladan kamen oko nas,
kao dionica Jaganjcu sam potpuna
jer se sveta ljubav ne da skriti,
ona nosi jedinstveni glas

i tada su mi sva osjetila na broju;
dobro vidim, čujem i dodirujem,
misao ti pažljiva i brižna
pomno prati svaku prošnju moju
i svaku suzu ti sa sobom pomirujem.
Na početku slatka puta križna

ja već Božjeg blagoslova imam,
blagoslovom tvojim se pepelim
da se mognem s dušom sresti;
ljubim te i tvoje ljubavi ja primam,
cvijeću blagoslove pepeljaste dijelim
da se obrati i vjeruje Isusovoj vijesti!
18.02.2015.  03:48



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts