Friday, February 20, 2015

Godina B

Godina B

Pregledavam bez neka reda
i bez velike organizacije,
bez ikakva slijeda
sve mogućnosti sanacije

života sadašnja, života općenito
i čak i agregatna stanja,
ono nervozno i ono plemenito.
Više nemam svoga zvanja, 

to jest, ono je na ledu
dok nižem posljednje dane
i ovu sada Čistu srijedu
koja čitave zime stvara mi rane.

Bog meni često odredi pokoru,
a ova se već približila vrhuncu,
i već mi briše svaku boru,
i već me izlaže proljetnom suncu

pa sve izgleda kao bogata prvina
u savršenoj godini B
koja je ubrala rijetka vina
i rodila sočne stihove,

a klasje se već bremenito zlati.
Neplanirano, ali u pravi čas,
čovjek se zdušno napati
da bi raspoznao onaj glas

koji bi bio na kraju odlučujući.
Sada sam službenica u miru
iako samo stvor putujući,
dama u istom svečanom điru.

Kamenje moje sve mi je draže.
Ni pustinja nije mu neplodna
po kojoj se kapljice mora traže.
Ova će godina biti zaista rodna.

Nervozni su mi ovi zadnji dani,
a tek naknadno se vidi kako je bilo.
Moji su mi sveti strasno odani,
s njima se oduvijek najslađa nektara pilo.

Već sam dugo na Putu križa,
sada ću znati dostojno ići
sred puka gdje skriva se kriza.
Sada ću bliže ženama prići

koje su ondje gore Isusova sjen,
koje ozdravio je On od velikih muka
pa su vidjele i pakao na tren
dok ih je nosila Njegova ruka.
20.02.2015.  01:59




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts