Friday, February 20, 2015

Prekrivene misli

Prekrivene misli

Prekrivene misli velom slabog pritiska
udaraju mi periodično po kapilarama,
guraju se na čeonima zbog prejaka stiska
omotanih šalova, zavoja i marama.

Spuštam rolete na otvorenim oknima,
minusi ulaze u moje zagrijne pore,
soba mi proljetni izgled poprima;
kao da mi para izlazi iz moždane kore.

Od toga me slaba vrtoglavica hvata,
srce skače, žui prea dušniku,
otežalo se čini da je od zlata
pa mu oprašam izdah kao nekom uzniku.

Nosnice dotiče treperenje svježine,
sinusi se polako zrakom pune,
a zubato sunce na oknu sine.
Mozak mi jednu spoznaju sune.

Novi je dan, a ono jučer je prošlo;
ostadoh živa i priroda je prekrasna.
I srce je za novim udahom pošlo;
jedna prekrivena misao ostaje nejasna.
20.02.2015. 10:23


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts