Monday, February 23, 2015

Kovčeg suza

Kovčeg suza

Željela bih ponijeti sve kovčege
popunjene suzama koje nikako ne prodiru
zbog pretrpljene teške stege;
popunjene padovima, greškicama na papiru

kojeg trgala sam samo povremeno
jer se nije smjelo trošiti ga previše
pa je sve mi ostajalo zabilježeno
kao da i papir sa mnom mučno diše.

Željela bih prtljagom se natovariti,
punom osmijeha i dobrih namjera
koje su se uvijek uspijevale sakriti
ispod tuđih neprekidnih zamjera

zbog toga što nikad nisam ništa znala;
punom grižnje prestroge mi savjesti
jer sam druge misli i stihove ukrala
koje više vladale su mojom svijesti

nego mnoge zadaće i udžbenici,
više nego društvo, za me jako strano
i svi njini miljenici;
sve što meni nikad nije bilo znano.

Žejela bih ponijeti sve svoje bolesti
koje nisam nigdje zapakirala
i tako željela bih Boga sresti
da bih Njega time dirala,

da bih postala bar nekome poznata
sa svim svojim dobrim stranama
jer sam nakupila sakrivena zlata
koje proglašavali su manama,

jer sam danas tako neuspjela svima,
sa životom koji nije ostavio traga,
a nosila sam puno osjećaja, kao plima,
i sve to morala sam poslati do vraga.

Tada Bog bi meni rekao:
“Idi, živi iz početka”,
ali znam da puno mi je poslije stekao
pa ostavljam sve do zadnjeg retka.

Kad bih mogla ponijeti u vječnost
nešto u svoj život drugi,
to bi bila moja vjera i umješnost
da sve ljubim i da gledam prema dugi.
23.02.2015.  08:43



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts