Thursday, February 26, 2015

PLAČ, KRV I ŽUČ


Plač, krv i žuč

Tijelo slatko, Tijelo moje koje gledam iz daleka
kao dio neka vječna, bezvremena puka,
ne daj meni, Sabranosti, da podzemlja prijeka
oduzmu mi kao strašna buka

onaj tanki, tihi treptaj u području glasnica,
širom otvorene, pritisnute zjene
koje sam priljubila Ti kao revna polaznica
da mi ne odvrate naokolne sive sjene

poremećenu, krhku pažnju tjeskobne mi psihe
koja ne zna što je ljudski mir i lijenost
nego samo pije novorođenačke prodihe,
teškom mukom suzdržana daha čuva nijemost;

bar u tom trenutku kad polažem zakletvu
koje bez ta puka i tih sjena ne bi niti bilo
pa u opće ime  blagoslovi našu zajedničku žetvu
kad prelomim je i slušam Tvoje bilo:

“Uzmite i jedite od ovoga svi,
ovo bit ću vijekom ja
koji ću se za vas predati
da otkupim sjene zla”.

Evo, plačem, ljudi neki oko mene pljuju krv
skoro istom snagom kojom Ti si ispljunuo žuč
jer ih goni ova što uskrsnula je Strv,
Tijelo moje, slatko kao uzburkana srca ključ.

Zdravo, Tijelo Isusovo
što mi oči za sebe prilijepi,
na Oltaru popljuvano, posvećeno
što mi psihu skroz okrijepi.
26.02. 2015.  11:30


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts