Saturday, February 21, 2015

Haljina

Haljina

Točno prije dvadeset godina zima i ljeta
tebe sam, dobri Antiću, okrznula.
Haljina tvoja bila je sva presveta
pa sam očarati se tobom drznula.

Začula sam ti u govoru odlučan mir
kada si zastao do ispovijedaonice
i rekao mi da ja sam tvoj odabir.
Kraj tebe sam prvi puta u životu pala nice.

Već tada si moždane moje zaveo ludo
bezprijekornim očinskim nariječjem,
a nedavno čak ti zavapih za čudo
i ti me pohodi u glasu dječjem,

u viđenju svetice ispred Hostije istoga dana,
u nauku svome o Majci Ozdravljenja.
Čuda su, svih sedam, još uvijek poredana
jedno za drugim, čuda izbavljenja.

Ti si mi najbliži svetac pri ruci,
u svome poslanju marljiv i uporan,
u svome zagovoru najbliži Velikoj Muci,
u svome blaženstvu nenadmašivo udvoran.

Kad ne znam što molim, tebe se sjetim;
ti mi izmoliš dare Isusova razbora.
Po tebi znam što čovjeka čini svetim.
Tvoja je haljina blještava i bez raspora.
21.02.2015.  01:13




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts