Tuesday, February 10, 2015

Anđelima zahvatit ću vjetrove

Anđelima zahvatit ću vjetrove

Vjetrovi će tvoje donijeti mi snove,
ja ću znati gdje su strmi puti
kojima i anđeli polako plove,
putuju za tobom ne bi li te čuti,

stope tvoje nebeske i lake
da mi kažu koliko si sretan,
jesu li ti molitvene ruke mlake
ili samo šutiš, tako sjetan

kao neki moji obilježeni dani
kojima nam obljetnice slavim
pa me iznenade noćni sati rani
i dovedu me do tebe putovima pravim.

Anđelima zahvatit ću vjetrove
da ti mrse kosu kada te pronađu,
da te kao pozdrav čekaju i love,
da ti do dna srca tvoga zađu.

Svaka moja topla i sunčana zraka
neka te dovede gdje je naša dolina.
Svaki put kad udahneš zraka
neka u tvom dahu živi naša domovina.
10.02.2015. 01’55


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts