Saturday, January 31, 2015

Umor

Umor

Spoznala sam svoje vrijeme pravo,
ono upravo je prošlo
kao i sve što je bio meni cilj.
Još sam dobro, rekli bismo: zdravo
kao da je zdravlje sada došlo;
kao da je napeo se šilj.

A gdje sada, kamo poći,
čemu sebe posvetiti
sada kad je slobodna mi ruka?
Hoće li mi život proći
ili ću se osvetiti
samoj sebi za sto muka?

Hoćeš li mi sada dati
da ja budem opet ona mlada,
da ja opet imam svrhu
ili ću Ti samo skladati
kao iver sa svih klada
koje prosipaju krhu?

Novi život sad se rađa,
sasvim sebična sam bar na tren
da osjetim stigla li sam kamo.
Ne znam da li to je krađa,
da li zaludu mi gori stijenj
ili sve je slutnja samo.

Ne znam zašto snage nema,
zašto nije došla duši
ona zemlja obećana, zorna.
Kao da se ponoć sprema,
kao da me zračak guši;
umorna sam, umorna.
31.01.2015. 01:01



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts