Thursday, January 29, 2015

Zatvorena školjka

Zatvorena školjka

Jednog ću se dana sretna nacrtati
kao zlatna školjka, svakom zatvorena
da bih svakog pustila nasukati
brodove na spruđa oborena,

na planine sve mrke
koje sada padaju na mene.
One svaka prazne moje srke,
uzdahe mi što ih plijene.

Neću nositi ni biserja,
niti podložiti modre vale;
samo ću potražiti si zerja
što su moje muke dale.

Više neću gladovati, žeđati;
neće biti vihora sa strane.
Sve će mog života se poredati,
ja ću slaviti si skromne dane.

Svaka prijeđena mi stopa
bit će jedan obrok;
sve što sada moju dušu kopa
ima kratak rok.

Čak i sunce će mi zasjati,
grijati me kao svoje dijete;
ja ću svoje lice prati
na sprudima što sada prijete.

Tada znat ću da je moje doba,
da su snovi se ostvarili
i da sve je bilo samo proba
da bi anđeli mi sve podarili.
29.01.2015. 21:55


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts