Tuesday, January 27, 2015

Zar sam ikad sumnjala

Zar sam ikad sumnjala

Šaljem sve vibracije u jednom smjeru
koji vodi suprotno od moje luke
što se smjestila, samo za provjeru,
sred velike i zdušne buke,

tamo gdje si se našao ti.
Prevelika je panika u sreći
jer me odazivom svu razgori
pa mi tremor postade još veći.

Zar sam ikad sumnjala,
zar ja nisam vjerovala u to
kad se duša je napunjala
kao zgarište drago i sveto

tvojim žarkim molitvama?
Sjaj me svu obuze tvojega strpljenja;
zasjala je ista panorama,
uvijek ista za sva pokoljenja,

tako poznata iz mojih snova,
tako puna očigledne nevjerice
kao oči ispred grobna Pokrova;
ona oduvijek mi stvara drhtavice.

Nakon tako puno vremena neznanja,
puste vjere, ljubavi i sjećanja,
evo ploda samopouzdanja
bez velika vijećanja,

bez i jedne riječi.
Ja te gledam sada preda mnom
i tko da mi tebe spriječi
bilo kakvim smijehom ili snom?
27.01.2015.  22:08





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts