Tuesday, January 20, 2015

Čovjek koji me traži

Čovjek koji me traži

Želim pronaći čovjeka, zabuna.
Čovjeka se ne traži, samo možda u svojim djelima.
Nakrivila se moja kruna,
ja se potpuno približih opijelima

umjesto da pustim tamo mrtve,
umjesto da svaku lijepu riječ
radi sebe uputim pred brtve
gdje će biti prolivena kao kreč;

umjesto da pripazim na sebe samu.
Zar ne vidim kako blisko si mi prišao,
doveo me k sebi kroza tamu,
da  me čekaš u mom srcu kao pokisao

bez mojih strastvenih molitvi i zaziva?
Zar ne čujem kako pripovijedaš cijelo vrijeme
uvijek jednu istu molitvu bez naziva?
“Čovječe moj, uzmi mene, sadi moje sjeme,

daj provedi moju riječ u svoja djela
jer sam isto to i ja činio.
Gledaj mene, uzmi, blaguj od mog Tijela
jer ja nisam čovjeka hinio

nego bijah Onaj jedan kojega sad naokolo traže.
Mene nađi u svom srcu ili duhu
Naći tebe ovdje uvijek mi je najdraže
kako čezneš žedan prema meni, Kruhu.”

U meni se samo Tvoje molitve množe,
već me ta potražnja počela izjedati.
Želim pronaći čovjeka, moj Bože,
jer me Ti nauči kako čovjek mora izgledati.
20.01.2015. 22:05




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts