Friday, January 30, 2015

Žena od papira

Žena od papira

Ja sam zrela žena od papira,
starica na djevičanskim poljima
gdje moje slovo bojažljivo svira,
gdje ću  stihove proglasiti boljima

nego što je prazan prostor.
Vrlo brzo, kad ih sve ispišem,
nestat će mi onaj zlotvor
koji ne da ni da dišem,

koji uvijek mene straši
nevinom bijelinom
i po slovu mome praši
papirnatom prazninom.

Prazan papir izazov je meni,
olovka mi stara, prekaljena
koja svaki strah oplijeni,
nikada prežaljena.

Kada svojim grubim slovom
dospijem do djevičanskoga papira,
zauzdam ga pjesmom novom
koja nježno, krhko njega dira

da bi postao ispisana stranica
i nositelj mi stihova
kao plodna oranica
za sva slova njihova

i pjesma ga stihom slijedi
jer mi slova krije.
Tada papir nešto vrijedi,
više nego prije.
30.01.2015. 06:47


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts