Thursday, June 24, 2021

Prašnjavi trag

 




Poslije svega, pitati se neću

gdje je duša, što je bio život moj,

znat ću samo kad je ljubav cvala.

Anđeli čuvari u pohode kreću,

svoje duše spremaju za velik boj

kad će koja reći „Bogu hvala”



za sve one treptaje i djela

što se drugom čine zbog vjernosti,

što iz pažnje rastu u visine.

Kružit će me ekumena cijela

mladih duša koje doći će u smjernosti,

pokleknuti ispred Istine.



Ostavi im od ljubavi trag

što je bila ljudska, sitna

sve dok nisi uzeo je za se.

Daj i njima prijeći Prag

u kojem se daje ljubav bitna

za sav puk i, Bože, za Te.



Ono što ja učinit ne mogu

jer se duša moja ponižava,

čuvaj njih mi od suhoće i od zla.

Jer što živi, živi ljubavi u Bogu,

vječnosti se približava

već na zemlji prašnjavoga tla.



Čekat ću Te, Bože moj,

Ti priteci da se zaziv ne osuši,

da se zavjetuju duše poslije mene,

da u Tebi nađu život svoj.

Ne daj njima, ne daj meni, Tvojoj duši

da bez Tijela, Krvi Tvoje ikad vene.

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts