Sunday, June 20, 2021

Duhovni dar


 

Duhom da te gledam,

kao ratnog druga,

kao nekog postolara

ili Nebu da te predam

preko jarbola i duga?

Tko sad s tobom razgovara,



neka gleda tvoje oči, stas,

neka pamti ti odijelo,

nek pronađe neku grešku.

Ja ću pamtiti tvoj glas,

tvoje biće cijelo

i rub usana u smiješku.



Vrškom duše poznajem te,

ali to je jako malo.

Ipak, sigurna sam, znam

da u svakom trenu odajem te;

valjda mi je stalo

da potičem onaj plam



što ga duša ova sjeća.

To je tako zarazno,

tako ispravno i neodoljivo,

poput velika umijeća

da ne gađa se u prazno.

Možda nije ni dozvoljivo.



Poziv moj se nalazi u duhu

koji mene budi, koji mene zove

da iziđem i da otkračunam vrata.

Djevu molim u svetome ruhu

da izmoli meni duhovne te darove

kojima se lakše gleda sestru ili brata.

20.06.2021. 22:16

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts