Thursday, June 17, 2021

Izbavitelj


 

Prestat ću Te tražiti

gdje Te nikad ne pronalazim,

ali Ti me ipak vodi,

ne prestaj me snažiti,

čak i kada u krivo zalazim,

da me Tvoja vjernost opet rodi.


Dozovi me i pronađi

jer si Vlasnik paklenoga stana,

svuda dižeš duše, propovijedaš;

makar bila sva u čađi,

upitaj me za lozinku dana

koju zapovijedaš.


Dozovi me, Isuse, lijepo Te ištem,

dozovi me k pameti nekoj

u Mudrosti stvaralačkoj

kad vladam si oholo poprištem,

u riječi mi prijekoj,

u fazi razaralačkoj.


Iznesi me polumrtvu

iz požara opća

mišicom svojom slavnom,

polomi brtvu,

spasi me hropća

uspomenom davnom


na sve naše zajedničke dane.

Ne gledaj mi grijehe

nego vjeru svoje miljenice;

nećeš naći mane

niti ispod lijehe

moje stare vjetrenice.


Dozovi me k sebi i kada neću,

tko zna zbog čega,

ako se i najgore dogodi

jer mi vraćaš sreću,

Tvoja sam prije svega.

U srž me pogodi


i ja ću izići iz grobnice svoje

bez teških bremena,

kao kad mi se vid pojavio.

Bit ćemo isti mi dvoje

kao i onih najboljih vremena

kad si se meni objavio.

nedjelja, 22. travnja 2018. 20:31:00





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts