Wednesday, June 16, 2021

Ljubav je Tvoja bolja od života


 

Podijelio si sa mnom sve svoje, najdraže.

Pretražio si mjesto mene moje srce,

vratio mi obećane, zaboravljene osjećaje.

Suze nisu kapnule na moje obraze,

nisi dao da se nervi moji zgrče,

pustio si moje mračne vene da se sjaje.

 

Sada nitko još ne sniva, svi smo izdajnici.

Sad si nas razbudio neviđenom scenom,

svi smo ostali bez riječi, slike ili tona.

Klanjamo se ljubavnoj Ti pobudnici

dok se svemir neizbježnom smjenom

skriva od svih naših zaručničkih zvona.

 

Ne plačem ja zbog toga što Ti patiš

već uživam srce Tvoje milosrdno,

hvalim Te svom dušom svojom sitničavom.

Što god cijenim, Ti još više platiš,

prevarih se opet slijepo, grdno,

opet klonuh zloćom svojom iskričavom.

 

Kapi kiše, kapi suza, kapi žive vode

padaju po mojoj pustoši i ja nisam sama,

dao si mi svoje suputnike, veze svoje.

Ljubav je Tvoja za sve narode,

ljubav je Tvoja najbolja životna drama,

ljubav Tvoja gasi sve mi žeđi moje.

03.04.2015. 00:26


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts