Wednesday, June 30, 2021

Plodovi suza

 




Drugim ulicama da sam prolazila,

sve do istog cilja istine i pravde,

da sam tražila na drugoj strani,

nikada me ne bi ljubav s Neba porazila,

čak toliko da bih pobjegla odavde,

nikada mi ona ne bi prišapnula: „Stani!



Stani malo, pogledaj me, dušo sjetna,

zagledaj se dublje u tu moju bit.

Zar ti stvarno vidiš da me nema,

da te nikad nije posjetila duša sretna,

da se tebi uvijek želim samo krit'?

Zar ti stvarno misliš da sam nijema?



Čekala sam na te, na tvoj očaj zreli,

da iskušaš nepravdu na svijetu tome,

da zapadneš do vrhunca bijede

pa da otkrijem ti što ti srce želi,

da mi čuješ odjeke u tijelu svome,

da progledaš kroz te duše blijede.”



Samo Nebo znalo je za život taj,

samo Nebo sakrilo je ove suze,

samo Nebo rađalo me godinama.

Zbog njega sam napustila raj,

zbog sebe me opet k sebi uze,

zbog mene se raspršila tama.

05.06.2021. 17:37

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts