Saturday, October 28, 2023

Vatre Milosti

 


Posljednja noć stvara mi trnce

jer drugo je sutra za ovu godinu.

Još komadić mira, samo zrnce

obećanje je moje u Gospodinu.



Uvod u molitvu koja me zove;

Isus me strpljivo gurka i zbori

da ovdje još plode riječi nove

jer krotko srce još ljepše gori.



Milosti predana, tihe patnje,

prepuštaš Majci svoju stvar

da spomen bude na duše zlatne

tako skroman, a veliki dar.



Jer što je u noći jedan sat,

pravo na bdjenje s malo riječi

da ima ih svaki vjeran svat

i da nas rana Tvoja izliječi.



Zima dolazi milosrđa Tvoga,

hvala Ti, Bože, za ovo vrijeme,

za česticu posvećenja svoga,

za slatko nama breme i sjeme.



Stari je dnevnik na mojim rukama

zato da vidim ogledalo Križa,

cvijeće što cvate u našim mukama,

plodove duša od slatka Ti briža.



Bijah slijepa, a gledam snažno,

što me tek čeka dok vatre plamte?

Ništa još ne znam, a sve je važno,

mnoge Ti duše sad milost pamte.

28.10.2023. 05:19



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts