Wednesday, October 11, 2023

Duša i Zakon


 

Mednim košnicama svoga Zakona,

riječju svojom mome umu, mome sjetu

zapovijedaš mi ono što je dobro za me.

Netom prije buđenja i moga naklona

Tebe nosim, Kriste, sebi i čitavom svijetu

kao lampaš usred mrkle grobne tame.



Riječ me Tvoja oživljava, uskrsnuća puna

što ga čekam i od kojeg strepim, kojemu se nadam

i žarko ga, tako živog, tako žedna želim

jer je mom životu i mrtvljenju kao skladna kruna,

jer Te slijedim križem pod kojime padam

kada god zamolim, kad se kajem i to dijelim.



Obasipa me Milost, snaga oproštenja i predanje

jer sam jedna i jedinstvena sam Tvome dlanu

sa svim svojim greškama i uspjesima.

Uvijek podižem se, to je moje vjersko stanje,

moja besmrtnost u svakom novom danu

sa svim mojim suzama i osmijesima.



Nespretna sam, nježna, osjetljiva, treperava

i zbog Tvoje riječi dršćem kao tanka šiba

dok mi tijelo poput kamena je ledno

jer me čvrsto drži od Zakona žerava

koji mene čuva, pazi da se stopa giba

s puno pažnje kroza žiće Tvoje medno.



Poprimam slatkoću, Zakon čvrsto mene drži

kako ne bih odletjela kao lahor u visine

odakle mi ne bi više bilo niti jedne staze.

Tvoja riječ me nosi, zamalo me sprži

ta sigurnost i to strahovanje od nizine,

ali ruke, stope svaku nevolju pregaze.

11.10.2023. 00:31



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts