Friday, October 6, 2023

Obronci plača



Svom silinom sada opravdavati

svoju ljubav, strah, godine i žar

ili možda sebe mlako osporavati,

propalo bi, a i ne bi bio Duha dar.



Priznajem što činim bez velike grižnje,

i u miru, s nemalim oduševljenjem;

Istina nam služi za dodirnuti bližnje,

ona nije neki poriv za opustošenjem.



Mada nekad bolna, ona sva je lijepa,

prekrasna u svome skromnome odijelu.

Potiče nam svijest na budnost, još nam tepa,

sreću dijeli duhu, snagu čitavome tijelu.



Daje nam slobodu koja veća je od praha,

u toj moći iskrenom je nalik i opraštanju.

Stoga duša najjača je kad je slaba ili plaha,

poput naša Kralja, umiruća u ispaštanju.



Kako ne bih slijedila Te, Kralju moj,

kako da ne gledam u te Tvoje halje

što ih trga predrasuda strašan broj

dok Ti gledaš dublje, više, snažnije i dalje?



Slabosti me ta Božanstva liječe,

potiču me konačno i proplakati

nakon mnogih dana što me spriječe

iskre srca na taj oganj dotakati.



Divljenje je moje s nebeskih visina,

Ljubav ta je slaba i od mene jača.

I na dlanu nosim brata, majku, Sina

koji dovode me na obronke plača.

06.10.2023. 05:10





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts