Thursday, October 26, 2023

Obzori vječnosti



Svjetlost bistra, neobična, jaka

u sebi me njiše i na vjetru nosi

i leluja, puno lakša je od zraka,

kao izvor mira čelo mi orosi.



U Tebi sam, Kriste, ponizna i slavna,

kao dojenče sam, kao Majci važna

na tim nježnim plećima, intimna i javna,

kao Duh nad svakim duhom snažna.



Duhovna mi bića pjevaju i šapuću

blizu moga srca, otkrivaju obzore

pod kojima Tvoje straže bdiju, guguću,

ponad kojih osvanut će kasne zore.



I dubina noći već me sprema

kao da sam na kraj puta stigla,

a tek počinje mi ona znana trema

dok mi klijetka ravnomjerno igra.



Pjevajte mi, anđeli s nebesa,

nikada mi neće biti dosta toga

razgovora, igre, pjesme, plesa

u svjetlosti postojana Krista moga.

26.10.2023. 23:49



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts