Tuesday, October 31, 2023

Psalam 43


 

Dosudi mi pravo, Bože, †
    i povedi parbu moju
    protiv čeljadi bezbožne, *
    izbavi me od čovjeka prijevarna i opaka!
Jer ti si, Bože, zaklon moj: †
    zašto me odbacuješ? *
    Zašto obilazim žalostan,
    pritisnut dušmanima?
Pošalji svjetlost svoju i vjernost:
    nek me vode, *
    nek me dovedu na tvoju svetu goru,
    u šatore tvoje!
I pristupit ću Božjem žrtveniku, *
    Bogu, radosti svojoj.
Citrom ću slaviti tebe, *
    Bože, o Bože moj!
Što si mi, dušo, klonula *
    i što jecaš u meni?
U Boga se uzdaj, jer opet ću ga slaviti, *
    spasenje svoje, Boga svog!
Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku,
 †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       
 Amen.






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts