Tuesday, October 31, 2023

Život moga krštenja


 

Ljubit ću Te, Kriste blagi,

jer si davno prišao mi s anđelima

i u pratnji svetih srdaca i duša.

Zajedno smo bili u velikoj potragi

sa svim grijesima i nedjelima,

skupa hranili se korom kruša.



Prljavo je bilo moje mi odijelo

i pokora predivna u cvatu

kad si vrata srca milosrdno rastvorio

za te dronjke, za to blato što se htjelo

uzdići do praha na najvišem latu

da bi, poslije mene, ista vrata zatvorio,



puštajući samo mene u nebeski svijet.

Ulica je bila dom sa svojim ugođajem,

a pri mome bijegu stupovi me krili

i otkrivali su mi romantičan koloplet

svega što sam mislila da dajem jer se kajem,

mada tu, na meni, prah i blato nisu bili.



Sjećaš li se, sada dok Te gledam

kao da si moj oduvijek i odavno

tu, u mome srcu zapretanom,

kako bilo me je strah da Ti pogled predam

i da prijateljstvo postane nam javno

dok mi srce skakalo je kišnim danom.



Nikad srce zatvoreno ne bijaše stvarno,

nikad nisam morala do stupova il' vrata,

uvijek tako, svakome na raspolaganju.

Ti privukao si mene tako blagodarno

kao sestru, zaručnicu, majku, brata

jer oduvijek Ti si sa mnom u tom traganju.

31.10.2023. 18:50





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts