Monday, October 30, 2023

Naša susretanja



Život neba svoje divne tajne krije,

samo stope moje dotiču se tla.

Duboko u grudi čisto srce bije,

a ja moram reći sebi da sam zla.



I kad shvatim, to je neizbježno,

živim samo za tu moju pričest

koja dlanu mome sjedne nježno

da me krijepi za Radosnu vijest,



da mi greške makne, veo skine

kako sposobna bih postala za tren

vidjet Lice što mi održava tinje,

zamoliti Majku za zagovor njen.



Uzimam na sebe Tvoje lako breme,

Tvoje rane i Tvoj život, Tvoju riječ

da zaboravim na svoje crno vrijeme,

i da blagujem Te lako kao mliječ.



Sve što duša bi planirala, to blijedi

jer sam slabi, Kriste, otisak Ti grubi.

Za naš susret samo spoznaja mi vrijedi

da me Srce Tvoje čeka, iznad svega ljubi.

30.10.2023. 03:12



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts