Wednesday, October 4, 2023

Franjevačka duša

 




Duboko u srcu vjerničkome

evo, gori svijeća sanjalačka;

daleko sam bratu svome,

zbori sada duša franjevačka:



ime mi je prekriveno, prašno

jer na zemlji ne postojim

gdje mi čovjekom je biti strašno;

zato križem nebeskim se dojim



gdje sam miljenik i svetac blažen,

odabranik Oca i Matere,

i od braće previše razmažen

pa mi stopa golu ranu dere.



Srce mi je puno svakojakih ptica,

svjetlila mi pjevajuća s nama

i svaka je propjevala zvijezdica

da se nebom hoda s pokorama.



Srž ta govora od svećenika,

to je širok polet i velika duša,

poput slavna tijela ta Obješenika

što Mu kradem križ da me sasluša.



Tako predaje se Bogu, bratu svome

da uzvrati na tu ljubav svojom biti,

da utone mjesto Krista domu tome,

da Mu mogne srce svoje otvoriti.



Siromahu skromni, pristali i lijepi,

sastavljen si od serafskih niti;

glas tvoj cijelu zemlju krijepi

koja tajnu tvoju neće naučiti.

04.10.2023. 20:26







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts