Saturday, May 11, 2019

Životna bitka



U Tebi, Gospodine, moj duh nalazi mir
i sve što je bilo prepuno smisla i žara,
sad se ispunilo jer Ti si moj odabir,
a ja Tvoj sam sluga ispred Oltara.


I ne znam da li me više davnina boli
ili me sada manje ometaju jadi;
tijelo bez svjetla i duša bez soli
u ovome svijetu kao da korove sadi,


a eto, u Tebi mi utjeha postoji sva.
Nije to bijeg, moje stope malaksalo ištu
svoj dio zemlje, svoj dio zraka i sna
sad kad sam umakla bijednome poprištu


na kojemu nisu jaki junaci u modi,
na kojemu vitez je shrvan i sam
i nikoga nema za borbu koja se vodi
tamo gdje ne stiže mač ili kam


već samo u srcu tjeskoba se vije,
jača od bilo kakva viteza časna
i tu se bez nade najteža bitka bije,
tužna, besmislena i naprasna.


Da li je život imao smisla
jer sada kao da nije ga ni bilo,
samo utvare od kojih sam svisla
i koje me baciše u Tvoje krilo.


Tvoja volja, Gospodine, Bože moj,
Tvoja volja bilo je gotovo sve
i ja nikada neću završiti ovaj boj
jer Ti ćeš me uzeti pod svoje okrilje.
11.05.2019. 17:22





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts