Saturday, May 25, 2019

Nebesko preobraženje



Ne znam od čega se molitva sastoji,
je li za Nebo ili za mene
i kamo smjera moje traženje;
zašto srce mi žuriti nastoji,
stići do Drva i njegove sjene.
Kao da čekam preobraženje,


ma kako mi bilo strano i suho
to slavno stanje egzotična stila
i šutnja što u srcu mome vlada.
Ja tražim, ja čekam na novo ruho
s nebeskom svilom, od duhovna tila
što nosi na sebi riječi od žada,


pjesmu anđela, zborove njihove
bez kojih mi svijet ne bi ni postojao,
a smrti bi moje još uvijek bilo.
Ja ne znam ni zašto sastavljam stihove
kad bi mi samo jedan jedini dostajao
da stignem gore u nebesko krilo


makar sam prašina bez ijednoga traga
koju nije još dodirnula stopa, ni korak
kako bih mogla znati da sam onako živa
kako to zna ona pjesma i molitva blaga,
kako to zna onaj križ, težak i gorak
ili prah miomirisa što ovuda pliva.


Kako je slatko u traženju naći „Bog” i „ja”,
kao da nalik je versu Kristova mistika
u nadi što gleda u pomoć i Proviđenje
i s okusom ona konkretna beskraja
što se u molitvi javlja poput distiha
kojime primam nebesko preobraženje.
25.05.2019. 21:26

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts