Saturday, May 4, 2019

Ljiljan u polju



Ima netko kome vrijedim
iznad svega što se može zamisliti,
k sebi taj me prima.
Kako da te staze slijedim,
kako bih slobodi zavisiti
kad me dar taj obuzima


poput vrtoglavice što traje?
Kao da u srcu vidim ljiljan bijeli
čija krasna jednostavnost bi me zadužiti.
Ima netko puno veći tko se meni daje,
tko mi divan život vječni želi
kakav nikad neću ja zaslužiti.


Besplatna li i velika dara!
Mogu li ga primiti i prihvatiti
s punim pouzdanjem i u poniznosti?
Taj me ljiljan svu očara,
niti njemu da bih podati i uzvratiti
svu ljepotu, diku što je nosi lat mu prosti.


Uskrsnuće veliko je, lijepo kao cvijet,
isti ovaj što ga duša posebno osjeća
u dubini srca gdje i Uskrsli mi Isus živi
koji jamči da ni ljiljan bijeli neće mrijet'.
Blažene li duše kojoj Bog nešto obeća
koji u mom srcu cvijetu se skromnom divi!
04.05.2019. 20:40

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts