Sunday, May 12, 2019

Duhovno zvanje



Svake noći molitva se prostire,
svakim danom ona moje srce budi,
svakog sata barem jednu kaplju otire,
mada mnoge kapi odlaze u grudi


da ih otre Bog moj razapeti,
što je moje jade rasprsnuo,
da mi pute moje sve posveti
Isus koji iz groba je uskrsnuo


kao da mi pere zvanje moje,
kao da mi neprekidno nudi piće
i od Krvi, i od vode svoje
kojom preko mene pere svako biće


i svaku mi dušu daje, mojim tijelom
posvećuje što ga meni uze,
riječima iz moga srca, mojim djelom,
mojim dlanovima briše mnoge suze


što se s odanosti puka moga cijede,
naroda što gleda da za mene moli,
kojemu sve moje riječi puno vrijede,
koji mene kao Boga svoga voli.


Znakom raspoznavanja se raspjevamo,
moj Krist i Njegov narod, Njegov sin;
i u ritmu srca zloduhe mi rastjeramo
da i među nama rastopi se svaki klin,


svaka smetnja, svaki kamen spoticanja.
Svake noći, svakog dana širim ruke
prema nebu koje daruje mi odricanja,
prema Kristu koji blaži sve te drage muke.
12.05.2019. 19:04



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts