Thursday, May 9, 2019

Prvi udah



Dan se sav od sunca rađa,
nalik svjetlu što u srcu mome
plodi tiho, postepeno;
njegova je životna i sjajna građa
kao otvaranje duše Bogu svome
kad se tama sva povlači sneno.


Svjetlo, to je život, pokret ili udah prvi,
poziv duši, mračnoj kao noć;
to je Božji glas što progovara moje ime.
To je udar bila i strujanje krvi,
to je snaga, piće koje daje moć,
dan što vidi moju muku i sve moje krime.


To je rađanje i porod što se mučno budi,
što se trza od siline koju vječnost daje;
to je poriv da se živi, da se duha pije;
i više od mene, Bog se ovdje trudi
da u mome krvotoku nevinost potraje.
To je svjetlo kao sunce koje zemlju grije.


To je prvi plač i na usnama hvala,
to je slava Boga, sva u mome biću
jer je svjetlo postojalo i u mome snu
kada nisam za njega još niti znala.
Ranim jutrom u meni sve snage sviću
jer je Bog uz mene, zauvijek je tu.
09.05.2019. 06:17

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts