Wednesday, May 22, 2019

Psalam 27



Gospodin mi je svjetlost i spasenje: *
    koga da se bojim?
† Gospodin je štit života moga: *
    pred kime da strepim?
Kad navale na me zlotvori *
    da mi tijelo žderu,
protivnici moji i dušmani, *
    oni posrću i padaju.
Nek se vojska protiv mene utabori, *
    srce se moje ne boji;
nek i rat plane protiv mene, *
    i tada pun sam pouzdanja.
Za jedno molim Gospodina, *
    samo to ja tražim:
da živim u Domu Gospodnjem *
    sve dane života svoga,
da uživam milinu Gospodnju *
    i dom njegov gledam.
U sjenici svojoj on me zaklanja *
    u dan kobni;
skriva me u skrovištu šatora svoga, *
    na hridinu on me uzdiže.
I sada izdižem glavu *
    iznad dušmana oko sebe.
U njegovu ću šatoru prinositi žrtve radosne, *
    Gospodinu ću pjevati i klicati.




Slušaj, Gospodine, glas moga vapaja, * 
    milostiv mi budi, usliši me!
Moje mi srce govori: »Traži lice njegovo! « *
    Da, lice tvoje, Gospodine, ja tražim.
Ne skrivaj lica svoga od mene. *
    Ne odbij u gnjevu slugu svoga!
Ti, Pomoći moja, nemoj me odbaciti! *
    I ne ostavi me, Bože, Spasitelju moj!
Ako me otac i mati ostave, *
    Gospodin će me primiti.
Nauči me, Gospodine, putu svojemu, 
    ravnom me stazom povedi *
    poradi protivnika mojih.
Bijesu dušmana mojih ne predaj me, 
    jer ustadoše na mene svjedoci lažni *
    koji dašću nasiljem.
Vjerujem da ću uživati dobra Gospodnja *
    u zemlji živih.
U Gospodina se uzdaj, ojunači se, 
    čvrsto nek bude srce tvoje: *
    u Gospodina se uzdaj!


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts