Friday, May 3, 2019

Komadić kruha i kap svjetla




Nevidljiva svijeća
duhom plamti,
a bol sve veća
nesreću pamti.


Sablazan pravednika,
zgražanje i skandal,
bijeg od bolesnika
jer on je vandal.


Jao vama,
vi, površne oči;
jao nama
jer sve nas koči


da budemo isti
poput puka,
grešni i čisti
kad pruža se ruka.


Ne zbori prosjakinja,
niti beskućnik prosi,
već vapi divljakinja
i Kristu sve nosi.


Hvala Ti, Kriste
za ispovijed vjere,
za duše čiste
koje ne mjere.


Hvala, Isuse, Gospode moj,
za blaženstva i zasluge!
Blagoslov sad je Tvoj
na kapcima Tvoga sluge.


Svjetlo je došlo
za kratak čas.
Da ne bi prošlo.
Molim za nas,


to me spasi
kad ne mogu van,
čežnju gasi
i plodan mi dan.


Mogla bih tako
u nedogled
jer nije lako
pronaći slijed


kada je žena
sociopat,
a nije ugrožena.
To pravi je mat,


ali izlaz postoji,
moć neizmjerna:
nadarena stoji
duša vjerna


jer Pravda je Bog,
nije trgovina
i ne svira rog
gdje je lovina.


Samo mirovati
jer gdje taknem,
grijeh će zvati
pa se maknem.


Umora slad
i molitva nečujna,
nebeski kad
za klecanja rujna.


Aureola tiha
od migrene,
a pomoću stiha
bježi od mene.


Crpljenje prostora,
crpljenje zraka,
za mala stvora
suvišna tlaka.


San mi kane
kao mir visina
iz noći u dane
jer sve to je Istina.


I tu mi je Bog,
tu Mu Evanđelje?
Zbog slušanja mog
šalje mi anđele.


Neopisivo
i neizrecivo;
neispisivo
i neporecivo,


slušanje korala
na pola uha,
bijeg iz kala
sigurna sluha.


Kada bi znali
oni što plešu
da anđeli mali
nose depešu


i mir, mir savršen
bez napora kakva,
nikada završen
jer se istakla


zavjesa vjere.
To je ono u samoći
što nema mjere,
niti će doći.


Vjera u Sina
nepremostiva,
to je ta Istina
premilostiva.


Kada je lijepo,
divna je sva,
a kada je zlo,
već je osvojiva,


staza Isusova
koja se živi,
uvijek nova;
Duhom se divi


vilovitim
kamo hoće,
silovitim
protiv zloće.


I tada se vidi, vidi sve.
Svaka riječ, odjevena ruhom
poput svijeće nevidljive,
znači ono što čuje se Duhom.
02 05 2019. 23:46
03.05. 2019. 08:05





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts