Thursday, May 23, 2019

Slavim, dušo moja



Slave te, dušo moja, božanski dari
koje zaslužiti ne možeš, ma koliko da moliš;
slavi, dušo moja, moje se srce žari
jer Bog te voli i ti Njega voliš.


Slavim taj ljubavni dan večeri ove
jer dođe mi poslije velikih grijeha
kao milosrdna rijeka u moje snove
kojoj se klone komadići divljega smijeha.


Slavi, dušo moja, pobjedu vatre
koja te žari i pali ti stope
jer glasi tvoji o Njemu snatre
čiji se glas do dna tvoga prope.


Slavi se Bog u tebi, dušo jedina, moja
od koje su načinjeni vrtovi razni,
prepuni bijele, žute i svih drugih boja,
vrtovi koji više nisu prazni.


I nitko dirnuti neće visoravni te
na kojima ostadoh nekada davno
da bih se vrtjela oko vlastite stope
i koje su imale samo podzemlje ravno.


Sada me slavlje nebesko dodirnulo,
sad se upotpunilo ono što žeđi gasi,
a nebo se k mojoj duši dovinulo;
Hosana, Kriste, Ti spasi me, spasi.


Slavim Te, Bože nad bozima svima,
Istino moja, Ti si mi ljubav i sloboda,
trpljenje moje što mu ne znam broja;
Ti si mi riječ i pjesma, najdraža Oda.
23.05.2019. 23:16

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts