Thursday, May 16, 2019

Sretne noći



Sloboda od nasrtaja grešnih
kad sam Te susrela, Kriste moj,
sloboda Ti dlanova utješnih
čitav su život, prošnja i boj.


Ropstvo u grijehu od praznih riječi
samo je svjetovni navez bilo.
Razgovor s Tobom od ropstva liječi
kad srce mi pade u Tvoje krilo.


Ova zemlja je prepuna mnogih priča
i mnogih zvukova, mnogih slika,
a sve je to puno svjetovna kiča,
sve su to kopije nebeska krika.


Duša ne trzne, a već je u žrvnju;
sretna li zakona i naredbe Tvoje
što zapečati je, duhovnu, krvnu
kao najveći zalog vječnosti moje.


Samoćom opjevati glasnu tišinu
i muk zemaljski stvoriti nama,
svijećom razbistriti ugodnu tminu,
to čista je radost, ležaljka sama


za odmor duha i moždana tupih.
Tebe ću, Spase, moliti stalno,
Tvoju nježnost i ljubav da me otkupi
oprezno, tiho, jednostavno.


Jeza me mori kada se sjetim
gdje sam to ja zabludjela bila
kad se odlučih da se posvetim
bijegu od zemlje do nebeska krila,


do haljina Tvojih koje me pokriju
kao svoje najdraže biće,
do sretnih noći što oblake kriju
da ne znam ni kada tu zora sviće.
16.05.2019. 00:45





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts