Monday, May 20, 2019

Vjerne duše



Neodoljiva je čežnja moja
da slobodi sačuvam ja krila,
da ne pratim tuđa kroja,
makar me odjenula i svila;


da ne ulazim u tuđe sve programe
u kojima vladaju zakoni iz groba,
gdje se ljudske misli sve urame
grijehom koji traži mene, roba;


da me ne gledaju ni s visoka,
niti kao da su nadređeni robovlasnici
kao da ja nisam potekla iz Boka,
kao da su smrtne kazne glasnici;


da ne misle da je Bog u svima isti,
kao da je stvorila Ga ljudska duša
koja nema svu širinu, niti pogled čisti
da je oganj nebeski iskuša.


Samo Srce koje ljubavlju je okovano,
zarobljeno u slabosti čežnjom svojom,
poniznošću kojom čitavo je izrovano,
može kraljevati svom slobodom mojom


da ne činim ono što je zgodno
već da vičem što mi šaptom kane
kada blagujem to Klasje plodno:
da je ovdje život u sve dane


po svim dušama što vape spasa
od zakona kobna i pravila kruta
i da odem srcu koje nema glasa,
koje ovim grobljem izgubljeno luta.
20.05.2019. 09:09

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts