Sunday, May 12, 2019

Poziv iz raja



Jer si mi rekao, Kriste, istinu o meni,
da su ljudi grešni, da teže za Duhom,
moja se ljubav za Tebe sjemeni,
duša mi čezne za svetim Kruhom.


Jer si mi dao sebe, jer me posvećuješ
i daješ da moja budućnost cvate,
ja predajem grijehe da ih osvećuješ,
da cvijetu mi vjere umnažaš late.


Jer si načinio narod po svome liku
da pravednost ljudska sva se ne krivi,
ja postajem čovjek na Tvoju sliku
da za mene zakon Tvoj oživi.


Jer se nastani kod mene kako obeća
i dade mi savjet za priliku svaku,
ja Ti se radujem jer duša osjeća
i srce mi saznaje istinu jaku.


Jer Ti si bio u mom životu Prvi
i dade božanstvo i ruku mira,
ja živim zbog Tvoje žrtve u krvi,
da slušam Tvoj poziv dobra Pastira.
12.05.2019. 04:23

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts