Tuesday, May 14, 2019

Mir Kristov



Malo mira pronašla sam ovog časa,
tračak nadahnuća za sve stvari
i za raslinje u vrtu, i za ptice;
tko bi rekao da ova ljubav naša
donosi iz običnosti svoje čari,
nepreglednu stazu drhtavice.


Mir taj i ta radost životnoga udisanja
sigurno se javlja po iskustvu
zla i dobra, i još gora
pa, kad većih zala nema, niti sanja,
niti robovanja normi ili društvu,
kada obaveze nisu teška mora,


dolazi taj okus mira tihim taptom,
a bez radosti ne može biti
koja srcem se provlači
kao da bi netko priznao mi šaptom
da mi nije potrebno ni sniti,
niti očekivati da zlo ne tlači


već se sve prepušta Bogu s povjerenjem
kakvo rijetko nekad bilo je nepomućeno.
I kad spoznaš da ne ovisiš o uspomeni
jer još bolje sada vladaš svojim usmjerenjem
koje stvarno nikad nije bilo otuđeno,
što bi više mogao taj život, sav u sjeni?


Da li to je vječnost ona kakvu znam,
kakvu nazirala sam od svog rođenja
ili morala bih težiti za višim
jer svi pozemljari uvijek nose nade plam?
Blažen bio čas mi, Kriste, Tvoga pohođenja
i taj mir Tvoj što mi srce načini još tišim.
14.05.2019. 17:52

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts