Tuesday, May 7, 2019

Drama molitve



Malo vjerujem u propast
svega što je ova duša iskusila,
malo vjerujem u poništavanje.
Molitva je za me bila čast,
ona mi je mač izbrusila
kojim siječem ponižavanje.


Molitva mi snažan brod
što me drži, što me štiti
prolaznosti, zaboravu;
u njoj postoji moj kod,
postoji mi sve i sve je biti.
To je brod što nosi vječnost pravu.


U njoj mi sigurnost Boga
koji čuje sve i odgovara,
nosi svijet i mene samu,
prihvaća me u toj moći dijaloga
s Kristom koji život stvara
da ja uđem u tu dramu.


Moja hrana, moje piće
i moj duh što moli
sad su daleko od svijeta
jer me to božansko Biće
uvijek snažno osokoli.
Vjernica sam, ne poeta;


moliteljica u duhu svjetla
što je obuzelo vremenitost moju.
Posveti mi, Kriste, moje riječi
i zaštiti me od prolaznoga vjetra.
Podaj meni neprolaznost svoju,
darak sveti koji svaku ranu liječi.
07.05.2019. 03:50

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts