Tuesday, May 21, 2019

Nebeska riznica



Pitaš li me zašto boli moje strašne
pjevaju tim glasom budućega spasenja,
zvukom blagoslova, sreće časne,
sviraju mi melodiju bujanja i rastenja


sveg i svaka životnoga vijeka,
reći ću ti to je pjesma moje biti,
to je moja spasonosna rijeka
koju davno počela sam prelaziti,


ponekada lađama što jedro viju,
katkada i mukotrpnim koracima
prema vjetrovima koji briju,
prema izvoru što plodi konacima


u tome zemaljskom životnome putovanju.
Nikad neću stići, to je vječnost kao stijena
koju nikad neću sagledati u mome pozvanju,
uvijek ću se, za u vijeke držati ta plijena.


Ta je pjesma riznica nebeska,
tajna i presveta riječna struja
koja nađe mene sred pustinjska pijeska
i sada u mojoj duši tajanstveno buja.


Pred oltarom Ljubavi ja stojim,
blagoslovi padaju u moje naručje
i na moja djela što ih ja ne brojim;
maslinovo lišće i palmino stručje.


A od blagoslovljenih mi kapi
cvjeta srce i dobiva snagu
kojom ni ta rijeka ne ishlapi
već mi uvijek okrepu ponudi blagu.
21.05.2019. 13:42

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts