Wednesday, May 29, 2019

Božansko podneblje



Zvala sam Tebe da me pohodiš,
dozivala anđele preslatka hljeba,
izmolila milost da opet me rodiš
za sebe, za putovanje do Tvoga neba


jer moja nebesa su pomalo štura
iako blažena duša se kupa;
kod mene je važan i stan, i ura
iako srce mi prečesto lupa


zbog milosti slavne što se prosipa
po stopama koje nemaju tla
jer me kaplja za kapljom obasipa
i pere od grijeha i svakoga zla.


Dodaj mi riječ nebesku, svetu
da bolje ocrtam tu blaženost gustu
koja tu prodire poput oaze u svijetu,
a duše je vide kao prašinu pustu;


nek barem jedna duša se nađe,
kao i ja, u blizini Tvojega trona
da lakše u pustoš još veću zađe,
da se ohrabri kad čuje Ti zvona,


makar će sanjati bogate trpeze,
makar će žeđati vina i vode,
makar polomit će sve svoje veze,
makar će ostati bez slobode,


lomeći krv, nerve i tijelo,
žudeći sreću i varljive napasti
da bi pronašla podneblje cijelo
u kojemu Tvoje nebo će krasti.
29.05.2019. 08:38

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts