Tuesday, November 7, 2023

Vjernost čuvam za te


 

Radosno te primam, Kriste ponizni,

daj mi križ ovakav kakva prtim.

Svi su puti o tome mi ovisni

dok u sjeni tvog božanstva mrtvim.



Ne vraćam se gdje su slike blijede,

moja sjećanja na zlo poganstvo,

što mi sada nikako ne vrijede;

bez njega sam zadobila tvoje poznanstvo.



Da me spasiš ti si mene odabrao

i da moje srce milošću obdariš.

Sve si zloduhe mi odagnao

samo zato da mi obraze ozariš.



Vjernost za te čuvam kao koru

što bez drveta se neće održati,

čiji godovi mi ulaze u svaku poru

svakoj zlobi da se mogu othrvati.



Značajan si meni Kralj i Majka

koja nikada me neće odbaciti.

I ma kakav bio progon ili hajka,

znam da ćeš me k sebi dopratiti.

07.11.2023. 18:34





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts