Thursday, November 16, 2023

Stanje neba


 

Stanje tijela, to je stanje stopa

na tom tlu zemaljskom, na podlozi

na kojoj čovjek raste i temelje kopa,

a u kući stanuju mu mnogi izmišljeni bozi.



Stanje čežnje, to je stanje nebeskoga stana

koji nema kraja i gdje duhovno prebiva,

neoskvrnjeno je grijehom i vječna je hrana,

a u srcu, bubrezima slava Boga živa.



I ti si, Kriste, u zemaljskom stanju

dok te gledam i dok ti se klanjam,

ali nemaš zato slavu manju

s kojom tebe cijelo vrijeme sanjam.



U toj istini i u Svetom Duhu hram se rađa,

i sva Crkva, i svi anđeli su tu.

To je zbilja, to je tvoje slave moja krađa

jer ja čeznem tvoju ljubav odanu.



Ne mogu te, takva Jaganjca, dobro podnijeti,

ali samo ti mi, Kriste, daješ moć i snagu,

samo ti mi možeš nespokojstvo odnijeti,

darovati meni svoju slavu u obliku blagu.



Svaka osoba tad svijetli koja tebe slavi,

zajedno tu sa mnom gdje i svetinje se steru.

Sad još neznatni smo kao sjaj u travi,

ali od te slave naši bubrezi se peru,



naša srca daju čiste misli, pogled jasan;

čak naslućujem u tebi veličinu i širinu

koje daruju mi život vječni, život krasan

da mi ostane u svakom trenu i u svakom činu.

16.11.2023. 02:37





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts