Monday, November 13, 2023

Dnevna svijeća



Danju ova svijeća mi treperi,

čak i kada misle da sva blijedi,

da ne sliči mojoj katoličkoj vjeri

i da ničemu i nikome ne vrijedi.



Stoji svijeća jer je uokolo sivilo i mrak;

meni je poslužila već bezbroj puta.

Kao što i krošnje dira sunčani trak,

tako me dovede do božanskih skuta.



Ti si moje prosvjetljenje žarko,

ti si, Kriste, moje vatre plam

koji pali sve i grije kao sunce jarko

pa tako zapali od ružarija mi kam.



Slavu svoju mi očitavaš u jadu

i da toga nemam, ne bi bilo moći,

mada Duh bi mene čuvao u stadu

gdje nam svima omogući u to svjetlo doći.



Gori svijeća ova, nikome ne smeta,

ali bliješti često tvojom, Kriste, slavom

koja sve rasprši u podzemlje svijeta

da se bolje vidi put u nebo plavo.

13.11.2023. 15:23





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts