Thursday, November 2, 2023

Sveti Sakrament

 




Zarobljena misao

u sumraku vidika

k'o na praznoj ploči.

To je srž i smisao,

i susreta slika

gdje mi srce kroči



danima i satima

naročita značaja.

Sjećanje se javlja,

jaki dojam ima

od srčanog treptaja

što me ne ostavlja.



Bila sam u naručju Ti,

Kriste Presvetoga Sakramenta,

govorasmo puno toga.

A sada mi duša šuti,

zatečena sentimenta

od govora Boga.



Kad je čaša ispunjena

i kad nema misli,

savršenstvo je na djelu.

Molitva je okrunjena;

adoracijom se stisli

za godinu cijelu.



Plamen gori za preminule

koji otišli su već od nas,

a u duhu zajedništva ostah.

Molitve mi nisu minule,

vode žive dobih ja za spas

i sa svima kao jedno postah.

02.11.2023. 16:27





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts