Friday, November 3, 2023

Moja životna ispovijest


 

Isus im zatim ponovno progovori: 

»Ja sam svjetlost svijeta;
tko ide za mnom, neće hoditi u tami,
nego će imati svjetlost života.« (Iv 8,12).”



Izvjesna se nepoznanica provlači kroz čitav moj život.

Znam da sam bolesnik, grešnik i zločinac.

Kada bih nabrojila neke činjenice i službene podatke iz svoga života, to bi već nalikovalo svjedočanstvu, bez ikakvih dodataka.

Kako, Isuse moj, s duhovnikom govoriti o mom životu, a ne ogovarati, optuživati i suditi Tebe i sve ljude, obitelj i prijatelje, makar i u velikoj i odanoj ljubavi prema svima vama?

Nema teme koja bi bila manje bolna, odnosno bezbolna kako bi poslužila svrsi, a ta svrha je moje posvećenje, olakšanje i, zaokret prema boljoj duhovnosti.

I, što god kažem, ljudi postavljaju najraznovrsnija potpitanja koja nisu povezana s temom o kojoj pokušavam nešto reći.

To bi se proteglo u nedogled.

Toliko toga bi bilo potrebno dodatno pojašnjavati da dolazim do zaključka da je najpametnije i najbolje zaobići ovu temu.

Hvala i nema na čemu. 03.11.2023. 05:03


Svemu što postade
u njoj (u Riječi) bijaše život
i život bijaše ljudima svjetlo;(Iv 1,3b-4).”



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts