Friday, November 24, 2023

Marijina škola



Ljudi nemaju te riječi

kakve Isus njima daje

i kojima nama, vjernicima liječi

sve što za nas ovdje traje,


sve što mi bismo izrekli,

ali ne znamo sve sastaviti.

A mnogo toga jesmo stekli,

ali ne znamo sve nastaviti.


Zbog tebe sam, Djevo, naučila ja

kako ljubit možeš sebe sama,

kako možeš punim srcem ljubit Isusa,

i kako je ljubav ljudska drama,


nikoga ne voliš jednako, ni isto.

Kao da ja ljubit nikad nisam znala

Isusovo ili tvoje srce čisto,

ali ipak mi je sudba ljubav krala.


Ljubiti te znači biti samo svoj,

biti dio tvoga životnoga tijeka,

predati se tebi u slobodi toj,

biti važan dio tebe čitavoga vijeka.


Brinuti o tebi, sebe zaboraviti,

prošlost dušom tiho isplakati;

praštati i uvijek pokraj tebe boraviti

zahvaljivati i srce živo istakati.


Ljubiti je ljepše nego ljubljen biti,

prazna srca i nemirne svijesti.

Ipak moraš meni ljubav dopustiti

da bismo se mogli sretni sresti.

24.11.2023. 14:43




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts